sobota, 17 listopada 2012

Bombki...banieczki...święta ;)

     Dzisiaj typowo marketingowo :))...dostaliśmy już do naszego sklepu ozdoby choinkowe...przede wszystkim szklane bombki...wszystkie przepiękne...ręcznie malowane....prawdziwe cuda...i nie mogłam się powstrzymać,żeby ich Wam tutaj nie pokazać...przynajmniej części z nich ;) a nuż komuś się spodobają i zaglądnie do sklepiku :) Niestety zdjęcia nie oddają ich piękna ani w połowie...no cóż...zdjęcia robiłam ja...fotograf średniej marki...a i aparat nie jest z najwyższej półki :( za co z góry przepraszam!















No i wreszcie moje ulubione :) Wielkie (16 cm średnicy) z pięknymi malunkami :)






 A w sklepie internetowym będą od poniedziałku :) bo trochę czasu mi zajmie zanim je ogarnę :)
Pozdrawiam Was ciepło :)

5 komentarzy:

  1. Piękne szklane bombki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne. Ile mają w sobie ciepła takie bombki ręcznie malowane. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zupełnie co innego niż chińskie plastiki...tak popularne ostatnio...niestety....Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zgadzam się, tak te bombki mają duszę ...

    OdpowiedzUsuń